Albadalejo, M. (2010) Com dir-ho. Barcelona: Graó.
Booth, T. i Ainscow, M. (2011) Guia para la educación inclusiva. Desarrollando el aprendizaje y la participación en los centros escolares (3a ed). Bristol: CSIE.
Carbonell, E., Capellas, N. i altres (2007) “Transformació d’un centre d’educació especial en centre proveïdor de recursos per a la inclusió educativa d’alumnat amb greus barreres en l’aprenentatge i la participació. CEE ASPASIM-20 anys d’un procés”, a Àmbits de Psicopedagogia, 21, 37-43.
Direcció General d’Educació Infantil i Primària (2015) De l’escola inclusiva al sistema inclusiu.
Duran, D.; Giné, C.; Marchesi, A. (2000) Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives. Generalitat de Catalunya.
Huguet, T. (2006) Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva. Barcelona: Graó.
Kübler-Ross, E. (1993) Sobre la muerte y los moribundos (4a ed). Barcelona: Grijalbo.
Muntaner, J. (2011) “Educación inclusiva y discapacidad”, a Marchena, R. i Domingo, J. (coord. Espino, M.) De la integración a una educación para todos. CEPE. Madrid.